Monday, October 17, 2016

Aib Online Banking - Deel Verhandelings Kamer

AIB Online Banking - Deel verhandelings kamer stevieob Gereelde Plakkaat Eerstens, Im nuwe na hierdie. Ek het 'n paar aandele in others (uit die Eircom Fiasco) en Permanente TSB (uit vrye aandeeluitgifte terug in die dag). Ek het hard certs kopie aandeel (iewers) vir beide. Im redelik seker ek het 'n soort van Computershare aanlyn rekening wat my others aandele gekoppel is aan, maar nie seker of ek daar kan handel. 'N Goeie paar jaar gelede het ek opgemerk AIB het 'n aandeel wat handel opsie deur middel van hul online banking en ek het dit al opgestel. Ek wussed uit en het nog nooit enige handel so vries die rekening van die jaarlikse fooi te stop. Dit wil voorkom asof ek kan aktiveer dit maklik genoeg. Nou het ek 'n paar quid om mee te speel en regtig spyt nie die neem van my eie advies van die koop BOI aandele toe hulle in 9cent sodat sy tyd aan die mens en speel die spel. So my vraag is, hoe AIB stapel in vergelyking met ander opsies wanneer dit kom by die hantering met betrekking tot gelde ens Dit lyk soos 'n eenvoudige genoeg opsie as ek dit alles gereed om te rol en ek bank met hulle. Of sou Ek beter daaraan toe verder op soek na Computershare rekening wat ek het en sien kan ek aanlyn handel met hulle wees? Is daar iemand enige ondervinding van die gebruik van óf?


No comments:

Post a Comment